Drömmar så fina att man sova föralltid

Jag tror jag är en shopaholic. Folk frågar mig om jag vill följa med på en shoppingtur men det slutar alltid med att jag handlat mest.
Idag spontanköpte jag ett nytt objektiv trots att jag inte egentligen har råd. Men jag får se det som ett firande till min förlängning på jobbet.
Och på tal om jobbet, wow, det finns en snubbe, vars ansikte jag inte kan få ur huvudet. Varför vet jag inte. Men han var med i min dröm inatt och det var den finaste drömmen någonsin.
Jag var på festival där muse spelade. Jag stod längst fram och allt såg väldigt mysigt ut. Ungefär två personer bort till vänster om mig står denna pojke. Vi ser på varandra och sjunger med till assassin. Sedan står vi bredvid varandra och jag kände hans hand nudda vid min och fingrarna flätades försiktigt samman.
Detta var så otroligt fint, till och med för att vara en dröm, så nu kommer jag ännu mindre kunna få denna pojke ur mitt huvud.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0