<3

Lite sammanfattning över helgen:

Fredag: Kalas hos morfar. Skulle eg gått ner till stan en bit in på kalaset eftersom det va arrangemang på perrongen. Men så blev det inte eftersom mina föräldrar inte tycker att man ska få ha kul. Istället fick man en smäll i huvudet av sin äckliga syster så man fick huvudvärk, sjukt ont i magen och allt va piss. Som tur va så kunde vi köra förbi på väg hem, så jag fick träffa alla en liten stund iaf.

Lördag: Mamma, pappa och äckelsyster stack till Hultsfred, åkte vid 11, vilket var sjukt skönt. Enligt dem skulle jag och Mickan ha myskväll hemma själva men vad tror dom eg? Att vi sitter själva när vi har huset för oss själva? HAHA! Simon, Rocco och Louise kom hit vid halv 8. Satt och kolla på tv, sen stack Rocco och Louise och då kom gjorde jag och Simon lite grogg och hade allmänt mys.
Sen la vi oss och kolla på film och hade de mysigt =D

Söndag: Sov till 3 ungefär, sjukt skönt. Sen upp, laga lite mat och chilla. Sen åkte Simon och nu är vi här.=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0