Happiness

Jag är glad.
Jag får inte gå till Perrong 23 ikväll, men jag bryr mig inte. Jag är lycklig, kär.
Imorgon kommer han hit. Mamma, Pappa och Melina sticker långt åt helvete, så jag och Mickan har huset för oss själv lördag-söndag.
Och självklart vill man inte sitta själv så varför inte bjuda hit några =). Adam och Simon kommer hit, kanske Rocco och Louise också om inte Rocco är för tjurig^^.

Sitter och lyssnar på Emil Jensen. Fantastiska texter har han, älskar hans musik.
Känner mig allmänt glad.
Jag vill dansa. Förhoppningsvis blir det perrongen en liten stund, då kan jag dansa.
Jag vill krama någon. Och förhoppningsvis, om det blir perrongen sen, så kan jag kramas.

Puss världen!
(Fast jag skäms fortfarande över mänskligheten)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0