kaka

Jag älskar mina nya penslar i photoshop.
För länge sedan, fick jag en häst som hette Chetsima.
Därifrån vi köpte henne, det va på tv idag, det spökade tydligen väldigt mycket där.

Var hos doktorn idag, fick starkare medeciner till magen. Hon kände på magen och tog 4 liter blod av mig. Mja ok nästan 4 liter, 4 tjocka rör. Både från fingret och armvecket. Obehagligt som fan.

Hade en skum dröm inatt. Jag var tillsammans med mitt ex igen. Vi var på Lunds tågstation (nu borde några kunna lista ut vem det är). Det va helt plötsligt inomhus, och sen skulle jag gå omkring på massa plankor i taket och trillade ner. Sen skulle vi med tåget.

Imorgon börjar jag med mina nya tabletter. Ska sova. Pusshaj<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

om någon skulle tagit fyra liter av ditt blod hade du vart död nu . sluta whina .

2008-11-30 @ 12:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0