Skam över mänskligheten!

Jag älskar världen!    Jag hatar världen!   Jag skäms över mänskligheten!
Jag vet inte, men de senaste månaderna har jag börjat sakna alla som försvunnit ur mitt liv. Nästan alla iaf.
Så många jag vill träffa igen och snart! Kerztin och Johan såklart, Andy och de andra västervikarna, ett fucking halvår sen nu. De först och främst men så många fler, orkar bara inte skriva upp alla.

Sitter nu och lyssnar på en sjukt bra och mysig låt. Tänker på de senaste dagarna, funderar på om det är på riktigt eller om det bara är ett jävla spel. Så många har krossat mitt hjärta innan och jag orkar inte en gång till, jag hoppas verkligen att detta är allvarligt för dig också. Säg till nu annars.

Skolan går åt helvete just nu också. Gör prov efter prov, får tillbaka dom och ser att det står IG på vartenda jävla papper. Varför går det inte, jag försöker och försöker men det går verkligen inte. Kan inte fokusera på skolan. Skulle byta skola också, men Bobby den bögen tog sista platsen på C4. Får gå kvar på den äckelskolan LBS, i den sjukt omogna klassen, med de sjukt dål

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0