Den som väntar

Nu sitter jag här och ler, fast min mage bränner sönder och mitt inre är ett kaos.
Vem försöker jag lura här i mitt tomma rum?
Mig själv?
Jag kan faktiskt säg att jag lyckas, jag lyckas lura i mig själv att jag är glad genom att ta vara på de bra stunderna i livet och föreviga dem. Vid tillfällen då det känns skit, plockar man fram dem och blir glad.
Vid dessa förgyllda stunder är jag oftast så glad att det känns som att alla sår är läkta och allt är glömt. Det känns så underbart fint.
Det kan vara en helt vanlig dag med sanna, en dag ute på stan, en kväll med vattenpipa eller när jag ser på en rolig film med min syster.
Jag vill förklara hur mycket stunderna med er två betyder, men det finns inte ord. Sanna och Mikaela, ni är de två bästa vännerna man någonsin kan tänka sig. Jag kan umgås med er under tystnad och ändå ha hur roligt som helst. Ni förgyller mina bra stunder<3
Dock är det något som saknas, någon att älska, mer än som vän.
Jag har så mycket kärlek att dela med mig av och det har lagrats för mycket inom mig så jag bubblar snart över.
Den som väntar på något gott, väntar alltid för länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0