I Don't Know Why

Jag vill kräkas, gråta, skrika, skratta, le och hoppa runt av glädje.
Jag känner mig konstig och yr, förvirrad och glad.
När jag vet att jag inte kan, varför försöker jag?
Jag vill ha så mycket mer, jag vill ha, men jag kan inte. Jag kommer inte få.
And I don't know why, I don't know why, I fight for you this way

I torsdags råkade jag ut för en liten olycka på jobbet.
Eftersom att jag är under 18 så får jag jobba med sånna skitjobb som inga andra vill göra. Nu handlade det om att sopa under pallarna i kylen. Vi hade äntligen blivit klara och skulle gå och tömma soptunnan i en container. När jag skulle ställa tillbaka den på golvet igen så tappade jag den på min hand. Det gjorde sjukt ont ett tag men sedan gick det över. Men när jag ansträngde handen så gjorde det bara ont. Så fick bandage. Fyllde i om papper om arbetsskada i evigheter och fick knappt göra något på jobbet resten av veckan. Så istället satt man och kollade när de andra sopade och somnade.

Nu ska jag iväg med Sanna, min underbara kompis.
Någon bättre vän än du kommer jag aldrig kunna hitta. Du är bäst<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är bäst! love love love you long long time!<3<3<3

2009-08-01 @ 18:55:51
Postat av: Wilson

Fyfan vad snygg tröja :O <3

2009-12-10 @ 23:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0