Bortskämd jul, jatack!

Igår var det julafton, kände att jag blev riktigt bortskämd.
Firades med familjen, mormor, morfar, moster och Daniel som vanligt :)
Kändes lite spänt, alla verkade allmänt sura vid presentutdelningen och jag hade ångest för att det redan var jul.
De har helt enkelt gått alldeles för snabbt. För mig är det bara mitten av november. Jag är verkligen inte redo för ett nytt år redan nästa vecka. Riktigt skrämmande är det. Men jag får försöka vänja mig.

Idag har det mest blivit lek med nya julklappar, ritplattan har fått mest tid. Riktigt bra att ha när man gillar att rita i datorn :D band hero har också spelats satan.
Och eftersom pappa och mamma redan spenderat sjukt mycket pengar på julklappar, så varför inte åka och köpa en 42 tums hdtv till sina barn på juldagen. Fett chill.

Imorgon ska jag möblera om på mitt rum, äntligen. Kommer bli äckligt. Men får ju sätta upp nya stereon :)
Sen ska jag bara måla om, köpa skrivbord, stol, nattduksbord, spegel, byrå och gardiner :D
Sen är mitt rum perfekt.
(Dator kan behövas en bättre, men vem fan har råd med allt?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0