Idolg33k

Okej, jag går verkligen in för dethär med idol iår.
Har aldrig varit så intresserad av det innan, men årets deltagare har verkligen varit wow!
Nu är det nyhetspaus, snart är det den avgörande stunden, vinnaren ska utses.
Själv har man då röstat 3 ggr på Erik, kanske inte så mycket men jag har inte råd.
Erik är verkligen awesome, han har gett mig gåshud ända sen början.
Jag är kär i hans röst<33

Uppgift att fota på en arbetsplats idag, fotade på Rockee.
Det var skoj :D förutom att ljuset där inne sög och jag måste köpa en blixt.
Men diggar verkligen deras salong.
Rätt skönt att komma hem vid 12 också (Y)

Imorgon blir det lussevaka med Veronika och kanske Elin :)
Ska bli roligt :D

Må bästa idolare vinna (dvs Erik)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0