Mardrömmar del 2

Fortsättning på mardrömmarna...
Flickan återvände i drömmen natten efter. Dock var hon bara en detalj, en människa i bakgrunden då. Men jag är säker på att det var hon. Natten efter det drömde jag inget pga att jag inte sov.
Men natten till idag hade jag ännu en hemsk dröm.
Det var ett stort rum, som en festlokal. Massa människor satt och åt och hade trevligt. Eller det var kanske mer som en bladning mellan cafe och bibliotek. Där fanns i alla fall en massa statyer som började leva men en speciell började förfölja mig. Det var en sån som finns i den grekiska mytologin, som är till hälften get och till häften människa. Den hade stora horn och såg riktigt farlig ut. Ungefär såhär:

Den jagade mig runt runt i detta cafe och vid vissa tillfällen kunde jag gömma mig i något hörn. Jag hade en dator med mig och när jag gömde mig så spelade jag farmville(knäppt ja). Men så fort jag tittade fram så kom han emot mig igen. Det slutade med en språngmarsch och jag fick springa riktigt snabbt mellan borden. Till sist gick det inte mer och jag fick hoppa på borden där alla människor satt istället. Tyckte mig skymta flickan där också.


Båda dessa drömmar har varit så detaljrika och i båda har jag känt att de varit ute efter att göra mig illa eller till och med döda mig.
Nu ska jag återgå till mitt drömland och vi får se vad som händer inatt.
Uppdaterar imorgon!
Gonatt.

Kommentarer
Postat av: Sebbe

Låter riktigt obehagligt. =/

2009-12-29 @ 15:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0