Mardrömmar

Total förvirring!

Det är allt jag känner just nu.

Mina drömmar börjar bli riktigt hemska. 4 nätter i rad har jag haft mardrömmar nu. Samma flicka har varit med i 3 av dem. Den första drömmen var absolut värst och jag kommer ihåg varenda detalj av den. Jag kan berätta.
Det är någon sorts fest eller parad eller något för alla treorna. Jag är med bland dem och har jätte roligt. Vi är i hässleholm och det är sjukt mycket folk. Alla börjar röra sig och till sist är hela festsaken i min trädgård. Plötsligt är alla nakna också. Jag träffar en flicka, hon är jätte söt och hon blir lite tänd på mig. Vi börjar strula. Sen är vi helt plötsligt inne i mammas garderob och festen är slut. När mamma upptäcker oss i garderoben säger hon att flickan måste ut. Hon vill inte för att hon inte har någonstans att ta vägen. Det är för långt in till stan. Jag låter mamma slänga ut henne naken i kylan men får skuldkänslor. På morgonen när jag gått upp går jag ut och då är luckan uppe på ladan öppen. Så ser jag ett vitt ben och sen går jag lite närmre och ser flickan ligga död där uppe. Jag blir förstås skit rädd och full av ångest, detta är ju mitt fel. Jag går in och kollar ut genom dörren på flickan. Plötsligt ändrar hon färg och blir helt blå, sen börjar hon röra på sig.
Jag får panik och springer in till mamma, mikaela och melina som sitter inne i badrummet och fixar med sitt hår, även de är nakna. Sen kommer jag på att ytterdörrarna inte är låsta så jag springer snabbt attans och låser. Sen låser vi in oss i badrummet. De andra är helt lugna hela tiden. Jag går ut och kollar ibland och hon stod ett bra tag på verandan utan att göra något. När jag är inlåst på toaletten igen så svämmar toastolen över. Jag torkar upp allt vatten med ett papper som jag måste ut ur badrummet med för att det luktar äckligt. Flickan har krossat rutan och jag måste snabbt ta mig till andra ytterdörren för att slänga ut pappret. Jag lyckas innan hon låser upp dörren. När hon låst upp så slutar drömmen.

Dagen efter denna dröm var jag riktigt rädd för att vara ensam i badrummet, hallen och på mitt rum. Sjukt jävla äcklig dröm!!

Kommentarer
Postat av: Sebbe

Låter som något taget ur en riktigt läskig film. =/

2009-12-29 @ 15:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0