Pepp för nyår och örhängen!

Inga roliga drömmar inatt, tråkiga som man knappt minns bara.
Meeen det har varit en bra dag :D
Vaknade som vanligt av en skrikande pappa som vill att man ska gå upp. Det är riktigt irriterande. Kanske kan accepteras en dag, men inte 365 dagar om året. Typ spela roll hur länge jag sover.
Vid 2 åkte jag, Mikaela och Sanna till Kristianstad för att shoppa. Men eftersom att jag nyss köpt en hemlig sak (nej ingen sexleksak) och ett flak cider så var jag relativt pank. Men jag var tvungen att köpa ett par helballa örhängen som var blixtformade och lilaglittriga. Kostade bara 20 spänn så why not. Sen köpte jag ett par trosor som var rosa leopard, awesome. Sen blev det mat på Trendie. Gick dock in på 3 resturanger innan vi kom dit. Allt är så dyrt nu för tiden. Hur ska man ha råd som student?
När vi kom tillbaka till Hässleholm så gick jag upp till Alex mamma för att hämta mitt flak med cider, riktigt tungt att bära. Sen åkte vi till maxi för 80 öre och väntade på mamma och pappa som handlade. De hade köpt massa sprit till nyår och varit supersnälla och köpt en riktigt söt liten flaska mousserat vin som jag kan ha på tolvslaget.

Det blir fest på Perrong23 med massa ec och ji-style folk vad jag förstått. Får hoppas att Simon också hänger med :) Är riktigt pepp nu. Kommer en fin nyårsafton!
Örhängena jag köpte, fast mina var lila då:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0