lyckad helg(Y)

Idag är en helt vanlig måndag. Det suger, därför tänkte jag skriva om helgen istället.
Torsdag:
Valborgsfirande hemma hos Ellen eftersom att hon hade FF. Därför blev det fram med sprit och vattenpipa.
Sanna hade lärt sig en ny spritlek så vi blev jävligt fulla jävligt snabbt xD
När vi sedan va så fulla att vi knappt kunde gå så sprang vi ut och runt i stoby, jag, Sanna, Ellen, Hanna och Mickan(fast hon va nykter)
Det var sjukt kul tills jag spydde framför mamma xD
Fredag:
Utegångsförbud, missade Intohimo på p23 *sadface*
Lördag:
Orkade inte göra något
Söndag:
Sov
Nu har alla fått ta del av min underbara helg!
Jo jag skrev en låt också :D ska länka när den är klar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0