Känslor?

Häromdagen vaknade jag med den hemskaste tanken.
Tanken att man inte har något att vakna till, inget att leva för. Det var det första jag tänkte den dagen.

Mina drömmar de senaste 10 dagarna har varit riktigt konstiga. Jag tror de är relaterade till verkligheten.
I nästan alla drömmar har spädbarn funnits med. Jag hoppas verkligen att de har med verkligheten att göra.
I 2 st har en kompis funnits med. En natt fanns likmaskar med. Dagen efter stod det flera sidor om likmaskar i boken jag läste. Så jag hoppas att de kan ha med verkligheten att göra. Och jag hoppas att de fortsätter, för de är roliga och jag kommer ihåg de så tydligt dagen efter.
Två klockslag kommer jag ihåg från igår. 12.30 och 16.35.

Jag har äntligen startat ett band. ÄNTLIGEN!
Består av mig på sång, tobbe på gitarr, anton på bas och viktor på trummor.
På Onsdag ska vi träffas och bestämma lite, köpa årskort till replokalen och sånt.

I Februari ska jag se Rammstein(Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0