Allt förstört

Snart två år sen...
Sjuka problem med ångesten just nu, varje kväll attackerar den mig.
Sticker hål på mig, punkterar mig och gör mig tom.
För att sedan fylla upp med all smärta.
Allt får mig att gråta just nu.
Hade varit så skönt med en natt utan ångest, men då blir jag sjuk och den planen är förstörd.
Fan jag behöver hjälp, jag vill inte sticka ut.
Jag vill inte att folk ska tycka synd om mig.
Jag är stark, jag klarar det här även om jag blir överfull och sprängs av ångest då och då.
Jag kommer bli störd, om jag inte redan är det.
Men jag vet hur det blir, man går till någon jävla kurator som bara sitter och mmar och inte är till någon förbannad hjälp alls.
Jag vill inte bli självdestruktiv igen.
Jag vill bara få ett slut på det här. Jag vill att den jävlen ska dö, ruttna i ett jävla hål någonstans. Jag vill begrava honom levande, kväva honom, dränka honom, sticka en kniv i honom om och om igen. Jag vill att han ska få uppleva all den smärta han orsakat mig.
Han har förstört allt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0