I just lost what I thought was my best friend...

I just lost what I thought was my best friend...
Jag trodde allvarligt att vi va bästa vänner, men hur kan jag va så blind.
Vi umgås aldrig mer, du bryr dig inte om mina problem.
Du tröstar mig inte när jag är ledsen och stöttar mig inte när jag är förvirrad.
Hur kunde jag undgå att se?

Svaret du gav mig nyss va droppen.... det gjorde ont.
Lade nyss upp ett inlägg på fb om min förvirring över min läggning.
Hon kommenterade och sa att det va väl självklart att jag va bisexuell fortfarande eftersom jag hade på g med en kille för bara någon veckan sedan.
Jag skrev: ja, men alla killar är ju bara svin, sexet är fan inte bra och jag tycker att deras kön är äckligt och onaturligt, så man börjar ju undra O_o ändå tänder jag på dom, vafan är det för fel på mig?
Svar: jadu

Inget "det är inget fel på dig", allt det här visste hon sen innan, mer bevis på att hon inte lyssnat. Alla de gångerna jag försökt prata om mina problem och du bara viftat bort dem med dina egna. Aldrig mer. Detta gjorde ont.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0