"Vänner"?

Vad är det för fel?
Jag är alltid trött nu för tiden, både fysiskt och psykiskt fastän jag inte gör någonting. Jag har gått i skolan tre dagar, sammanlagt max 6 timmar. Annars gör jag ju ingenting, vad är det som gör mig så utmattad?
Och varför känns det som att alla försvinner? Vart tar ni vägen?
Just det, ni skaffar pojk/flickvän. När jag skaffar det, anstränger jag mig i alla fall för att höra av mig så ofta jag kan. Men det är visst för svårt för resten av mina vänner. Eller s.k. vänner.
Ärligt talat så tänker jag inte ta sånt längre. Jag tänker inte ta att ni bara slutar prata med mig och sen hör av er efter ett halvår och tror allt ska vara som vanligt.

På fredag ska jag se Emil Jensen på malmöfestivalen. Hans texter känns så äkta. Han verkar vara en så underbar och smart person (det intrycket fick jag i alla fall när jag pratade med honom(och om man lyssnar på texterna)). Hans musik tilltalar och söker sig riktigt djupt. Jag älskart!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0