Faildag!

Faildag säger jag bara! Allt har bara gått fel sen jag vaknade, hittade inte kläder, håret ville inte lägga sig osv.
När jag sen kommit till stationen och satt mig på tåget får jag ett sms av André som undrar om jag tar nästa tåg. Tar då för givet att han ska ta det så jag hoppar av. Men NEJ, då sitter han på det tåget jag hoppade av. Sen blev nästa tåg försenat. När jag äntligen kommit på knuffade en tjock brud mig, tur för henne att jag va för trött för att slåss. Sen läste jag tidningen, om vargarna som dom skjutit. Jag var så nära att bara slänga tidningen i golvet och ställa mig upp och skrika och gråta.
FUCK MÄNNISKOR! Bara tror att vi äger hela världen, men det gör vi inte. Vi delar den med andra varelser som har rätt att leva fritt och jaga andra djur.
Sen kom jag till skolan, läraren var försenad vilket resulterade i att lektionen varade i 10 minuter. Sen blev fotolektionen inställd, alltså har jag gått i skolan 10 minuter idag.
Allt detta plågande för 10 minuters skola!
När jag kom hem, fanns det ingen ström! Kokade nudlar på kaminen och sen kom äntligen strömmen så nu kan jag sjunga som en galning!

Kommentarer
Postat av: Sebbe

Frustrerande. "It's just one of those days."

2010-01-11 @ 15:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0