Halvhipp

Citat av pappa: "Om man är homosexuell, vegan och är uppe på nätterna så är man hipp i dagens samhälle"
Haha om du bara visste :) 1. Jag är halvgay 2. Jag är vegeterian, soon to be vegan 3. Jag är uppe halva nätterna :D
Grattis pappa, du har fått en halvhipp unge!

Dagen idag har väll varit halft kaosartad. Gick upp i hopp om en hyfsat bra dag, på lagom gott humör. Gör vid mig och äter mina eviga tråkiga smörgåsar med ost. Åker till skolan i lugn och ro, har idrott med teori, lunch (falafel i matan :) ) och sen ska klassrådet börja.
Innan är det en del snack om att vi ska klaga osv och självklart är jag på eftersom jag vill ha förändring. Det hela slutar i skrik och bråk och sen strejk. Jo, vår klass har bestämt sig för att strejka resten av veckan.
Så jag åkte till Hässleholm, umgicks lite med Sebbe och sen blev jag Twilight geek haha :D
Lånade boken och blev ännu mer kär. Jag vet, illa, men det är fan värt att bli mobbad för :O
Blir helt galen av deras kärlek, blir så avundsjuk men ändå glad.

Imorgon blir det att fota med Edina, sen repa. Nu ska jag lägga mig och läsa lite. Guess what!

Kommentarer
Postat av: Sebbe

Hörrudu, man kan inte bli något man redan är. ;)

2010-01-12 @ 22:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0