min cykel
Dudes, sry for the break!
Har varit lite smått sjuk och haft problem med foten.
Nu ska jag berätta den roliga historien om min högra stortå!
När jag va 11-12 år så hade jag varit ute på cykeltur eller något. Jag stod iallafall ute på gården med min cykel och blev skitförbannad på den. Så jag sparkade på den riktigt hårt. Det blev inga skador på den men jag fick riktigt ont i min tå. Jag gick in och klagade och mamma sa att jag antagligen fått en spricka.
Smärtorna försvann men kom tillbaka efter 2-3 år. Sen försvann det igen och nu är det tillbaka och vandrar runt i foten. JAG HATAR MIN CYKEL!
Var hos doktorn idag, missade hela skolan! Hon sa bara att jag skulle köpa inlägg till skorna.

Var på fest med Sanna i lördags, det var väldigt intressant, men det orkar jag inte berätta om nu :D
Imorgon är jag ledig, ska inte repa heller så jag har en helledig dag!
Då ska jag baka! Sen vet jag inte, träna på låtarna tills fredag kanske :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0