Nej men hej igen...

...deppblogg!
Eftersom att det bara är störigt när man klagar på fb (och ja jag anser också att det är drygt när folk bara klagar på fb) så förflyttar jag mig hit igen.
Aj aj aj säger jag bara, att bli sparkad på tills man ligger ner, hjälpt upp av samma person och sedan nedsparkad och sparkad på när man redan ligger igen, DET gör ont!
Och även om man försöker slå tillbaka så är det alltid jag som förlorar, vem det än är.
Jag brukade vara stark, men jag bryts ned sakta, inifrån och ut.
Snart finns det bara ett skal kvar och om det spricker, då dör jag.

Mitt hjärta gick inte att komma åt innan, då jag var helt fylld med skyddande styrka.
Sen försvann det från magen. Idag försvann det helt från hjärtat och det gör så ont.
Sen kommer tårarna, lättare än vanligt. Jag gråter för allt.

Nu är det bara huvudet och skalet kvar, sen dör jag.

Kommentarer
Postat av: Sofie ;$

<3

2010-10-28 @ 22:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0