Ändras sakta

Wow inget inlägg nu på några dagar.
När jag kom hem släppte jag ut mig själv helt. Det resulterade i ett gigantiskt bråk med mamma. Riktigt onödigt ja, men jag försöker gå genom en process. Jag ska prata med henne om det.
Jag ska släppa ut mig själv, sedan ska jag försöka att ändra de dåliga sidorna istället för att stänga in dem, för då kommer de alltid komma tillbaka någon gång.
Även om vi bråkade hela första dagen så var det bättre än att vara ensam.
Har gått lite mot ett rödare hår idag, riktigt nice! Även ätit ihjäl mig på thaimat!
Vet fan inte vad jag ska skriva, hade så mycket jag ville få ut mig att det blev kortslutning.
Har en jävligt bra mangastory på g. Försöker rita upp karaktärerna men fan vad svårt det är att komma på något unikt! Men jag ska!!!
Borde byta tillbaka till min gamla klädstil också, våga sticka ut. När jag berättade för syrran om mitt "problem" frågade hon om det var därför jag klätt mig så snyggt på senaste, för att det inte var jag. Så jävla rätt har hon! Har köpt moderna, tråkiga kläder på sista tiden bara för att smälta in mer. Nu blir det att gå tillbaka till det mer rockiga.
Nu är jag barnslig, töntig och dryg igen. Även om folk inte kommer gilla det så är det så jag kommer må bäst. Att ändra mig succesivt. Fast barnslig och töntig kommer jag alltid vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0