Bitch, jag älskar dig.

Jävla bitch.
På senaste tiden tycker jag att vi kommit så nära varandra. Det har gjort mig riktigt glad och fått mig att må bra.
Men att sedan höra från någon annan hur det egentligen står till, det gör ont, särskilt när det kommer från dig.
När jag blir sårad, brukar jag tänka att jag är starkare än så, jag klarar av det utan att bli påverkad. De är inte värda besväret.
Men du.. När jag hörde det igår tänkte jag på detta sätt, men dina ord har tagit sig in under ytan. Ett dygn senare och det gör ont. Du bröt ner mitt hårda skal som jag kämpat så länge för att bygga upp igen. Så lätt.
Mitt skal har jag kämpat för att bygga upp, för att slippa bli sårad nåt mer. Det var starkt nu, riktigt starkt. Det är inte många som fått komma innanför detta skal, knappt en handfull, men du är en av dem. Du tar sönder mig inifrån. Du gör mig illa.
Och att jag älskar dig gör det bara värre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0