Dåliga skämt

Har en hungrig dag. Och en dag av galen glädje. Skrattar åt allt. Har märkt att om jag ligger ner och skrattar mycket så spyr jag nästan.
Gör roliga miner och high-five med hunden. Drar dåliga skämt som detta:
Det var en gång två älgar som var ute och flög.
Då sa den ena till den andra: "Du har en bulle i örat"
"Va?"
"Du har en bulle i örat!"
"Va? Jag hör inte för jag har en bulle i örat!"
Klockan är bara halv ett och jag har redan hunnit vara på läkarbesök, äta frukost och städa. Sjukt. Brukar inte vakna förrän 2 annars.
Snart ska jag åka till stan och fika med Sebbe och det ska vara visning på huset för miljonte gången. Undrar om man får ha huset ifred någon gång. Troligen inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0