Gammal vän, vän igen

Mitt leende är inte alltid äkta, men jag är jävligt bra på att fejka. Men när jag till och med gör ett medvetet dåligt leende och folk tror på det, då ser de bara det de vill se.
Julfest på perrong 23 igår. Konstig kväll. Skönt att vara tillbaka på det sunkiga stället, där känner jag mig hemma. En gammal vän träffade jag. Min bästa vän från högstadiet. Vi har varit ovänner sedan dess, men igår gick vi äntligen vidare och det var skönt att prata med henne.
Kunde inte hjälpa att undgå att jag hade 2, kanske 3 läsare. 2 dagar... Varför? Denna bloggen är bara depp, inte intressant över huvud taget.
Jag har glitter i magen. Jag drack glitterdricka och nu är jag glittrig inuti. Det känns fint.
Julafton, så mysigt. Saknaden av snö är skitsamma, jag är glad att få vara med familjen. Det känns skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0