Hem

Tentan gick åt helvete. Skrev lite, sen ritade jag en fågel och ett träd mest för att det inte skulle bli så tomt.
Nästa tenta kommer gå likadant, därför har jag bestämt mig för att åka hem imorgon. Ska bli underbart att komma hem till skåne igen, där jag känner igen mig.
Öppnade nyss hela min HelloKitty-chokladkalender, för att jag inte vill släpa med mig den hem. Så sinnessjukt tråkig är den! Finns 4 olika figurer. Det ska finnas 24 puckon. Så nu har man fått stå ut med lamm, nalle och två olika hellokitty i 24 dagar (nästan). Vettig sak att klaga på. 8 bitar kvar hehe.
Sitter med musik på högt och sjunger, packar lite, städar lite. Dansar mycket! Mitt i allt kaos har en sorts lycka växt fram. Så oväntad men så fin.
Nä men lite paranoia på allt också, sitter fint. Sömnstörningar, problem med att äta, extremt sötsug, saknad av tidsuppfattning, ryckningar. Wow jag mår bra.
Om ett dygn och 15 minuter rätt så exakt, är jag i Hässleholm igen, då ska jag vara lycklig i en månad igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0