Känslokrig

Det här med känslor, kärlek, världen kretsar kring det.
Som jag nämnt tidigare så vill jag inte längre bry mig om utseende. Det gör jag inte. Jag blundar och det är skönt. Jag bryr mig inte om mitt eget utseende heller, men av någon anledning verkar det ha förbättrats en aning. Kanske längden på mitt hår som gör det, men det stör mig faktiskt. Har även märkt att ovanligt många dragits till mig på sista tiden.
På ett sätt är det bra, för det får en att verkligen se vilken man gillar mest. Men å andra sidan så är jag så sinnessjukt dålig på att dissa folk.
Men det jag ville komma till var att.. Känslor, vågar man chansa igen. Jag har tagit så många chanser och det har alltid slutat dåligt. Men tar jag inte chansen så säger jag emot mig själv.
Denna person går emot allt. Men något hände, rörde till i mitt huvud.
Det har blivit krig mellan Malin och mig. Malin säger nej, jag säger ja. Malin säger håll käften, jag säger visa dina känslor. Malin säger skit i det, jag säger go for it.
Så vad gör man. Väntar på att den andra ska ta steget? Tar steget själv. Tror dock jag tog ett litet steg igår, men det är så flummigt. Det går inte att tyda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0