Omöjlig skola

Det är kaos igen. Så mycket kluvenhet. Det enda som driver mig är vetandet om att det allt har ett slut snart.
Jag har noll ork för skolan. Har inte godkänt i något och kommer troligen inte få det heller. Själva skolan känns så meningslös bara.
Min största rädsla är nog att jag har fel. Att det inte blir ett slut. Jag kommer troligen, den dagen, stå utan pengar, vräkt och kickad från skolan. Och om det inte händer. Då står jag där. Helt utlämnad.
Kommer då troligen bli störd så då är väl skolan skitsamma ändå. Går jorden under, skulle jag kunna leva, går den inte under kommer jag troligen dö.
Var hos doktorn idag. Var som vanligt "normal" och sa inget om mina problem. Så jag får väl leva med dem.
Skolan går inte. Jag vill bara göra det jag tycker är kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0