Shopping?

Vet inte riktigt vad som händer med mig nu. Tror jag mår bra men det är antagligen bara skalet för att jag inte orkar.
Berättade för mamma och pappa igår hur jag ville hantera det, de skulle försöka hjälpa mig.
Haft en heldag i växjö idag, det var väl mysigt. Fruktansvärt kallt dock. Varit lite borta i huvudet hela dagen också och inte varit fokuserad. Blev en ny ring och ett örhänge i alla fall.. Och en blockljussaknånting. Shoppade lite igår också, tror det var igår. Två ramar och något mer jag inte minns.
Lite festsugen, hade varit skönt att försvinna in i dimman ikväll faktiskt. Men det får vänta till nästa fredag. Då blir det sista julfesten på perrong23. Kul men sorgligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0