Tidsuppfattning

Jag går och går men kommer ingenstans. Jag går mot oändligheten utan ett mål. 5 minuter känns som 30, 7 dagar känns som 2. Inget är logiskt och jag vet inte vad som händer.
Varje dag är samma sak. Jag vaknar runt 2, går upp. Äter och har jag något bestämt så gör jag det. Annars sitter jag vid TVn tills alla är hemma. Sedan sätter jag mig vid datorn och sedan ligger jag sömnlös i några timmar.
Jag har ingen mening, inget att göra. Därför tappar jag tidsuppfattningen. Egentligen tappar jag mig själv. Känner mig knappt vid medvetande. Kan inte stå upp rakt, känner mig svimfärdig. Så jävla trött.
Börjat få ont i magen igen. Skit samma.
Allt är bara en dimma, vilket jag tror jag sagt innan. Flera gånger. Tror jag ska lägga mig och sova nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0