Ofokuserat ullared

Jag och syrran fick för oss att åka till Ullared igår. Så vi drog med oss hennes pojkvän (han som har bilen) och en kompis till honom och lämnade huset klockan 6 på morgonen. Då hade jag sovit i max 3 timmar. Underbart, mina sömnproblem börjar bli irriterande. Nu börjar det bli jobbigt att somna innan 2 på natten och gå upp innan 2 på eftermiddan.
Tillbaka till Ullared. Om man ska dit så är det jävligt smart att åka tidigt. De 2 senaste gångerna vi varit där har vi åkt tidigt. Alltså har vi blivit klara tidigt, innan folkmassorna börjar strömma in. För när det blir trångt där inne, då är det inte kul. Vi var i alla fall klara klockan 11, helt sjukt. Klockan halv 3 var vi hemma. Notera då att vi bor ca 2 timmar därifrån också.
Nu till något seriöst wihu. Jag vet inte om det hade med den tidiga uppgången att göra men fyfan, kunde verkligen inte fokusera igår. Var helt borta. Värst var det när jag kollat film med syrran och Jonas. När jag reste mig upp fanns inget. Allt var bara som en stor illusion. Som en dröm ungefär. Riktigt obehagligt. Visste inte hur jag skulle röra mig för att inte ramla. Vill inte ha det så. Vill inte falla in i andra dimensioner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0