Önskar jag kunde trolla bort allt ditt onda

Vill påminna dom som läser att denna blogg endast är för min egen skull. Jag måste antecka mina tankar och känslor och mitt beteende för att lättare kunna förstå mig själv. Därför skiter jag fullständigt i om ni gillar det eller inte, för jag ber inte om läsare. Kommentera inte heller.
Har nu gått en hel vecka hemma. Nej, jag var ute i måndags, på arbetsförmedlingen. Det sög, de sa bara saker jag redan vet.
På helgerna blir jag frustrerad. Måste göra något, måste komma ut. Men det finns aldrig något att göra. Inga vänner vill/kan nånsin träffa mig. Så idag kände jag bara för att göra mig iordning ändå. Ville locka håret med den nya locktången jag och syster köpt tillsammans. När jag skulle börja fick jag ingen ordning på den, visste inte hur jag skulle få håret runt den. Brände lillfingret. Det gör fortfarande ont fast det var mer än 2 timmar sen. Blev så förbannad att jag körde naglarna i armen igen och slog på låren. Gör rätt ont på ett ställe på låret.
Pratade nyss med kise. Det va längesen. Han mår dåligt, önskar jag kunde trolla bort det. Kändes bra att höra av honom igen dock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0