Orkar inte existera

Vaknade med huvudvärk så helva dagen fick spenderas i sängen. Har fortfarande huvudvärk.
Vart är all min ork och vilja? Orkar knappt skriva, knappt sitta. Orkar knappt titta. Vill bara sova.
Okej jag vill rita också, men inte ta upp ritblocket och komma på vad.
Det är väl samma sak som igår. Samma sak som drar ner mig och inte får mig att palla. Det som stör mig så fruktansvärt är att någon jag spanat in lite för ett par år sedan frågade om jag ville gå ut med honom för några veckor sedan. Sa dock först att jag ville snacka lite innan, bara för att se hur han va. Men sen skulle vi träffas och bla bla och han var ett jävla svin, precis som alla andra. Eller ett jävla svin är väl att överdriva men att ställa in gång på gång är inte okej.
Men det som verkligen stör mig med det är att han är så jääävla mycket min smak ändå. Så in i helvetes jävla mycket. Jävla killar. Jävla människor. Bara dra åt helvete, fuck you hela slanten. Från och med nu är det one night stands. Inga dejter, ingen fika, inget gullegullsnack. Bara dra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0