Zombiedrömmar

Måste skriva ner min dröm. Andra gången i år som jag drömmer om zombies. De båda har varit ganska lika varandra. I båda har jag slåtts mot dem tillsammans med pappa medans en kille är där och skiter i att hjälpa till.
Denna gången vaknade zombiesen upp på ett jävligt obehagligt sätt. Jag var på en fest med lite folk, bland andra den killen som bjöd ut mig för ett tag sen och hans kompis.
Hans polare va jävligt trevlig i drömmen dock. Men, vi hade fest i ett hus som låg ganska öde. Huset var fullt av toaletter och i dom stod de människor. De bara stod där och tittade på sig själva i spegeln. En i varje badrum. Vi fattade ju inte varför så jag petade på en och då vaknade den och försökte döda mig. De andra vaknade också. Alla på festen hade nog försvunnit då men pappa var där. Vi slogs med stolar men zombiesarna hade små knivar som de försökte sticka i mig. Jag lyckades döda två zombies och ta en kniv av dem.
Jag står i ett kök, det är en dörr framför mig och en bakom mig. Genom dörren framför mig kommer en zombie med en stol och två knivar. Jag tänker att det kommer bli svårt men det ska nog gå. Men helt plötsligt kommer ännu en zombie bakom mig med en kniv. Sen vaknade jag.
Jag vetifan hur jag ska tyda denna. Genom den andra fick jag i alla fall fram att jag inte skulle lita på den killen som var med då. Det visade sig stämma. Men jag vet inte om denna drömmen försökte säg att jag ska kämpa för det jag vill ha, eller inte lita på denna snubbe? Så jävla komplicerat. Kan inte drömmar bara visa saker som de är istället för liknelser.
Det var dock jävligt roligt att slåss inatt. Och pappa står alltid vid min sida. Det gillar jag! För så är det i verkligheten också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0