Bära läppstift med stil

Har ägnat hela dagen åt att packa upp flyttkartonger och försökt fått rummet att se hyfsat vettigt ut. Dock måste jag säg att jag suger på att göra det själv. Det var inte förrän syrran hjälpte mig som det började hända något. Nu är det bara en kartong kvar, den där med allt småskit i. Den hade jag dock aldrig packat upp i Jönköping heller så får väl se hur det går nu.
Jag har äntligen fått sätta upp min ren i alla fall. Det är en jättefin prydnadsren som är rätt hög. Den har långa smala ben och en lång smal hals. Hela kroppen är vit med vitt glitter. Hornen är långa och täckta i silverglitter. Jag älskar den.
Vände mig nyss om och tittade på mitt resten av sakerna i rummet och såg fågeln jag köpte för ett tag sedan. Den är i plast med vingar täckta i glitter. Stjärtfjädrarna är riktiga fjädrar och nu såg jag att näbben är röd om man lyser på den. Så fin. Jag måste nästan ta kort på allt när det är klart. För det är fint, trots kaoset på väggarna.
Såg nyss filmen Changeling med syster. Den är så fin och så hemsk. Angelina Jolie är med i den och jag kan inte hjälpa att tycka att hon är så vacker. Även om jag är en person som inte bryr mig om utseende så kan jag fortfarande tycka att vissa människor har ett väldigt vackert yttre. Det fick mig i alla fall att tänka på vad man skulle vilja ändra med sig själv.
Och jag måste faktiskt erkänna att jag skulle vilja ha större läppar, men endast för att kunna bära rött läppstift med stil. Min läppar är så tunna att det bara ser löjligt ut med läppstift, eller något alls på läpparna (förutom någon annans läppar hehe). Men jag lider knappast av det, haha nej verkligen inte. Jag skulle aldrig ändra mig själv. Aldrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0