Destruktivitet med en nypa citron

Att vara utan något man verkligen verkligen vill ha är jobbigt. Att inte få röra, se på, kyssa...
Mitt temperament de senaste dagarna har varit surare än en citron. Så jag åt mycket citron till maten för att se om det kanske skulle bli så mycket surt att det slog över till något annat. Vi får väl se.
Har blivit aningen paranoid. Det känns som att alla håller koll på mig. Det känns som att alla driver med mig och bara försöker leka med mina känslor. Jag undrar varför. Kanske det inte är paranoia utan bara en varning?
Jag hoppas innerligt att det inte är så dock. Fast man aldrig ska hoppas. Det leder bara till besvikelse. Fast de flesta skiter jag i, de kan försöka leka, men de kommer inte lyckas för de är bara en del av de där andra. De som inte betyder något.
Men det finns en person. Hade han lekt, så hade det gjort ont. Det är det som oroar mig. Jag vågar inte lita på någon. Dessutom hade jag en dröm om honom, där han lekte med mina känslor..
Diamond eyes med Deftones är en förbannat bra låt.
Höll på att göra en sjukt dum sak idag. Kände mig bara överdrivet sugen på destruktivitet. Tänkte åka till Malmö och gå på krogen med okänt folk. Väldigt glad över att jag inte gjorde det. I så fall hade någon säkert hittat mig våldtagen och ihjälskjuten imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0