Gammal skräck en välbehövlig kväll

Först vill jag bara säg: VAD I HELVETE HÄNDE DÄR? Brukar ha max 4 läsare/dag. Sen loggar man in idag och ser att det är 21 som läst bloggen idag. Ja, men det är väl bra att man kan dela med sig av något till världen.
Hade en väldigt bra dag och kväll igår. Väldigt välbehövligt. Har saknat dig. Det var så skönt att bara ta det lugnt, vara sig själv och ha roligt. Dessutom lyckades jag spela skjutazombiespel utan att få panik och till och med vinna en runda. Bara för att jag är awesome på headshots.
Såg tre Nightmare on Elm street filmer. Så sjukt söta. Haha ja, söta. Gamla skräckfilmer är det.
Nu blev jag väldigt sugen på att spela Guitar Hero. Ska nog göra det så att jag också kan spela på expert någon gång. Suger att ha för korta fingrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0