Kastas

Jag kastas mellan ångest och glädje, mellan kyla och värme.
Jag tror att det var för bra för att vara sant, som precis allting här i världen. Det är fake, ett spel. Ändå kan jag inte sluta hoppas att det inte är så.
Vaknade idag med en hemsk förkylning. Senare på dagen fick jag även feber. Ändå har jag städat ovanvåningen, sorterat tvätt och gjort något mer jag inte minns. Var ganska utmattad redan vid 6 så vet inte varför jag är vaken fortfarande.
Imorgon är det visning av huset för femtioelfte gången. Måste ut på promenad med hunden då för att vi ska vara ute ur huset. Mer än så kommer jag nog inte orka.
Har börjat söka jobb. Hittade ett mysigt litet fik i Malmö som ville ha ett biträde. Ska söka den tjänsten tror jag. Hade varit kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0