Kors, en katt

Spikmatta, kära, underbara spikmatta. Stod nyss och hackade grönsaker och fick en hemsk smärta i ryggen. Kunde knappt stå upp. Så jag la mig på spikmattan i 20-30 minuter och nu mår ryggen bra igen. Den hjälper mot allt.
Kände för att åka en runda till Lund idag. Åt lunch och köpte lite saker, vilket jag lovat mig själv att inte göra. Men det blev en silvrig pussmun-telefon. Jag kunde bara inte låta bli när det var 70% rea på den. Köpte en liten godisautomat i form av en Wiikontroll till lillsyrran. Kunde inte låta bli det heller.
Sedan köpte jag korsstygnsväv och trådar. WTF?! Tant Malin. Blev så fruktansvärt sugen på att sy korsstygn häromdagen att jag var tvungen att köpa lite. Så nu ska jag börja på mitt första verk, en Nyancat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0