Satan in a Sunday hat

ARG! Var i helvete kan man få så mycket frustration från? Tror jag behöver gå ut i skogen och sparka på en sten.
Hade en mardröm inatt. Men innan jag berättar om den måste jag berätta om en annan sak.
På nyårsafton pratade jag rätt länge med en kille. Häromdagen såg jag en film som heter Julias Ögon. Jag gillade att man inte fick se mördarens ansikte förrän slutet. Men, när de till sist visade hans ansikte, så såg han exakt likadan ut som personen på nyårsafton. Blev rädd... Dessutom ville denna snubbe att jag skulle följa med honom hem, vilket jag nu är ännu gladare att jag tackade nej till.
Så drömmen då. Hans ansikte satt på en annan person. Denna person hade jag ett förhållande med. Men det visade sig sedan att han hade en flickvän och att de hade en plan som innebar att skada mig. Sedan vaknade jag.
Jag vet inte vad drömmen vill säg mig. Att han är som alla andra och bara kommer såra mig? Satan in a Sunday hat?
Nej jag vet inte. Det känns som att detta inte går att förutspå. Det kan gå hur som helst. Jag gillar det. Att inte veta.
En sak är säkert dock. Träffar jag på personen med mördaransiktet igen kommer jag springa och gömma mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0