Glittrande saga i brist på annat

Hela jag kliar sönder! Typ allergichock på hela mig. Kan man va allergisk mot sina egna tårar?
Satt nyss och skrattade och grät som fan och nu kliar hela ansiktet. Har dessutom tre feta utslag på armen. Jävla allergi kan dra åt helvete!!!
På grund av den får jag nöja mig med bilder på söta djur för tillfället. Usch :(
Rummet är klart i alla fall. Inte orkat ta bild.
Wow, nu orkar jag inget. Knappt ens skriva. Vad skriver man en dag man inte har något att skriva? Antagligen ingenting men jag är uttråkad. Dessutom är det ju knappast så att jag bryr mig om jag har läsare eller inte så vad har jag att förlora. Ska skriva random skit istället. Eller en saga.
Det var en gång en enhörning som gick i en skog. Skogen hade inga träd, bara stora blommor av glitter som nästan nådde molnen. Enhörningen, som hette Greger, tyckte speciellt att de turkosa blommorna var fina. Han tyckte att de va så vackra att han bestämde sig för att smaka. När han tagit ett bett och njutit av smaken som förövrigt var underbar så kände han en smäll på käften. Det var den gigantiska vaktarkattungen som vaktade skogen. Greger gjorde sig beredd att slå tillbaka men när han tittade på kattungen hamnade han i trans av dess söthet.
Detta var kattungens sätt att bekämpa fiender som inkräktade i hennes skog. För blommorna var hennes vänner och ingen fick skada dem. Hon tog med sig enhörningen till drottninges palats för att se vad de skulle göra med honom.
Drottningen av skogen var en HelloKitty. Hon bodde i ett rosa glittrande palats som smakade choklad. Drottningen bestämde sig för att låsa in enhörningen i den vackra trädgården med lysande växter, som i Avatar, där han skulle få leva bland alla andra inkräktare. Fast han skulle ha det bra för drottningen var för snäll. SLUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0