På väg mot glädje

Idag åt min familj kåldolmar. Jag älskade kåldolmar och trodde det skulle bli jobbigt. Men icke.
Ser inte på mat på samma sätt längre. Nu känns ätandet mer som något jag måste göra än ett nöje. Det är riktigt skönt. Dock godis, för helvete! Hade jag kunnat färdas tillbaka i tiden så skulle jag åkt och dödat den som uppfann godis.
Men men, det går väl att tygla det också bara man vill!
Imorgon ska jag på filmkväll hos Sebbe. Det ska bli riktigt roligt. Hoppas bara han väljer film, för om jag ska välja så lär det ta ett år. Speciellt med hans utbud. Han har nästan alla filmer och cd-skivor i hela världen. Dessutom kan han berätta om alla, inklusive skådespelarnas bakgrund osv. Det är svincoolt. Han är svincool!
Jag är glad. Jag älskar att vara glad. Vem gör inte det dock. Jag älskar att vara hemma hos min familj. Jag älskar skåne.
Jag kommer fram mer och mer för varje dag. Jag är mig själv. Jag säger ifrån och vill inte längre smälta in. Jag umgås med de jag vill och bryr mig inte om vad folk tycker. Okej kanske lite överdrift. Men jag är på god väg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0