Fight Club

När man vaknar och inser att man inte har en anlening att gå upp, då suger livet. Det fanns ingen mening med det, alls.
Jag har dock tur som har min syster, hon försöker förstå och hon bryr sig.
Men dagen, den har bara varit tom. Det känns som att jag spenderat hela dagen åt att titta på Fight Club när den inte ens är slut för första gången. Tänkte se den igen sen. För vad ska jag annars göra?
Min andra syster öppnade min dörr och det luktade sjukt gott.
Slutet av filmen, så underbart. Idag vet jag inte vad som händer. Jag är borta, jag vill inte finnas. Jag måste göra något.
Nu spelar Where is my mind med Pixies, en sinnessjukt bra låt. Jag ska se om filmen efter maten bara för att få höra den underbara låten igen. För den är alltid som bäst i slutet av filmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0