Drömmar på riktigt

Det är läskigt när drömmarna är så verkliga att man tror att de var verkliga. Eller när verkligheten är så dimmig att man inte vet om man drömt det.
De senaste dagarna har mina drömmar och min verklighet liksom flutit in i varandra. Det är vissa saker jag fortfarande inte vet om jag drömt eller om det verkligen hänt. Det är korta sekvenser av minne/drömmar som passar så bra in på hur jag somnade eller vad jag gjorde precis innan jag somnade. Det är läskigt.
Har drabbats av uttråkning. Fruktansvärd sådan. Snart klättrar jag bokstavligen på väggarna. Trodde det skulle bli bättre till helgen men icke. Tråkigt liv i en tråkig stad. Dock blir det väl vad man gör det till. Eller inte, för i denna staden har man inga val. Det finns ingenstans att gå och träffa nytt folk.
Man kanske ska beställa en flygbiljett och ge sig ut på äventyr? Det hade varit fruktansvärt skönt att åka till något varmare ställe och bara ha kul några dagar. Kanske något att fundera på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0