Kattungar

Placebo. Ett väldigt bra band. Vet inte hur många dagar, veckor, jag suttit och lyssnat på dom nu. Bara dom. Försökte nyss lyssna på annat men fick abstinens. Placeboabstinens.
Det är fredag. Vad gör man en fredag? Hänger med polare? Festar? Vem bryr sig. Jag vet vart jag skulle vilja vara i alla fall. Men där ska jag inte vara för ikväll ska jag vara någon annan stans och faaaan vad ointressant detta var att skriva om.
Kattungar! Galet vad kattungar är söta. Tror jag ska bli forskare och forska fram en kattras som förblir kattungar föralltid. Sen skaffa ett gigantiskt rum och fylla med massa kattungar och bo där tills jag dör (vilket inte kommer ta så lång tid med tanke på min kattallergi).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0