Flumm i zebraleggings

Idag har jag rökt sten. Hur sjukt det än låter så har jag rökt fucking sten.
Skulle till en kompis och röka vattenpipa och hade nästan slut på tobak. Skulle gå och köpa ny och det enda de hade i hela Hässleholm var stenar. Fucking småsten i olja. Jag menar, varför?
Rökte för mycket och har ont i huvudet nu.
Har förövrigt spenderat hela kvällen i samma lägenhet som en ungkatt utan att känna av allergin alls. Så himla underbart!
Sitter nu i en Chimaira-tröja och zebraleggings och känner mig svinsnygg.
Ärligt talat, bara för att folk fucking läser min blogg så kan jag inte skriva nåt bra mer. Så lägg av med det! Ni pressar mig. Jag känner mig som en vitlök i en vitlökspress. Eller ännu värre. En lök. För den får ju inte ens plats. Fattar ni vilken press den har på sig? Sjukt!
När pappa och jag var på väg hem körde vi nästan på en familj vildsvin. Det var så sjukt nära att det närmsta svinets tryne måste ha rört vid bilen. Fick en liten hjärtattack och tror nästan jag svimmade en liten stund. Det var nästan en nära döden upplevelse. Haha vilka överdrifter.
Nej nu är jag alldeles för flummig för att ens få finnas. Mhihihihihihi!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0