Whiny bitch

Wow, känner mig så fruktansvärt patetisk. Hela tiden är det folk man älskar hit och folk man älskar dit och man är sååååå kär. Sen tar det slut. Känner mig som en 12åring som byter pojkvän varrannan dag och ändrar sin realtionsstatus på facebook lika ofta.
Jag kan inte lova mig själv något, för man kan inte styra sina känslor, men jag ska verkligen försöka att bara leva livet nu. Bara leva jag, inte med någon annan, inte behöva tänka på någon annan. Och jag tänker verkligen inte rusha in i någon jävla förhållande igen. Nätraggning är helt jävla uteslutet för distans suger.
Nu är det bara jag, jag ska fokusera på mig själv och vad jag vill göra sen får killar och tjejer komma och gå bäst fan dom vill.
Detta förhållandet med denna uuunderbara (-.-) killen, blev jag rushad in i. Jag åkte dit för att ha lite kul bara, men då älskade han mig helt plötsligt. Och vad gör man när man sitter 3,5 timme hemifrån? Jo förhållande blev det där. Andra gången vi sågs insåg jag att jag faktiskt stod ut med att ha den här snubben i min närhet. Det händer inte ofta. Sen åkte jag hem och då ville han plötsligt vara själv. VAD I HELVETE?
Ah och just det, jag råkade halvt strula lite med en bra tjejkompis som jag tidigare haft lite på g med, 2 dagar innan det tog slut. Hoppsan. -.-
Sen hamnade jag på en fest där en kompis till en snubbe jag skulle dejta för ett tag sen va. So I was like, amagad jag borde fan träffa honom ändå för han ser ju bra ut och så. Men NEEEJ! Om skiten skulle bli inställt igen som de 1000 andra gångerna vi försökt träffas.
Gnäll gnäll gnäll. Inga mer förhoppningar, låt det komma.
Positivt dock. Har äntligen fått en riktigt bra idé till en manga. Den har jag börjat med och den ska bli verklig. Och jag har börjat skriva lite smått igen. Och ja just det, jobb har jag fått, vilket är tråkigt satan men pengar som pengar.
Något mer poetiskt borde jag skriva av mig här men inte nu. Jag är ju faktiskt sjuk så jag får väl sova nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0